by Max Barry

Latest Forum Topics

Advertisement

Callista Board

Search

Search

[+] Advanced...

Author:

Region:

Sort:

«12. . .1,6361,6371,6381,6391,6401,6411,642. . .2,0082,009»

Sorianora wrote:Remember to ignore Barlyy

Yeah, I Was More thinking about am I representing the RP Well. At least at this Stage.

When are they gonna add the h update for the piano?

I am an Callista elitist now

Briteannia wrote:I am an Callista elitist now

How

Briteannia wrote:I am an Callista elitist now

Heh

Sorianora wrote:How

I'm not as welcoming as I used to, so sort of an elitist

Baloo Kingdom wrote:Deal
Mr. Ghandi, the Baloo Kingdomian ambassadors accompanied by Malt Dosney representatives have agreed to join you in your country in order to experience your culture.

Patna, the Capital of Poskukune and the Economic Center of the Nation, Here the Three Mega Corparations of Poskukune Come to Meet and Negotiate Transactions, the City is About 50 Miles from the Secluded Royal Palace and the King Frequently Traveled Here By Helicopter to Meet with the Three Men who Truly Controlled Amaabj. The Three CEO's All Lived in Patna although they Each had Vacation Houses Elsewhere. They Traveled to the Patna International Airport (PAT) to Meet with the American Representatives. The Travel Plans Sent the Party North First to the Himalayas, From there they would Travel Southward through Central Poskukune and Experience That Area, From there the Party would Travel East to the Lands of the East Poskukune Trading Company, Although the Party would Carefully Avoid the Former Battlefields. After that they would Return to Patna for a Brief Stint at the Royal Palace Before The Americans Had to Go back Home

Ready for the next poll battle?

page=poll/p=172242

^ Pancakes Vs. Waffles Vs. French Toast Vs. Crepes!

BrightonBurg wrote:Ready for the next poll battle?

page=poll/p=172242

^ Pancakes Vs. Waffles Vs. French Toast Vs. Crepes!

Difficult choice, but chicken and waffles puts waffles over the edge imo

Sorianora wrote:Difficult choice, but chicken and waffles puts waffles over the edge imo

I'm Sitting Here Thinking I'm Weird as they Keep Putting out Polls where the Correct Answer isn't on the List of Options. I mean where is Bagels? Every morning I eat a Bagel with Hummus on it.

Poskukune wrote:No rush, I just Wanted to make sure you were aware. Personally I would Advise you Divide Poland soon As I'm Greedily Eyeing Tibet

You try and take Tibet and you die. Not to mention how unrealistic and cursed that is. The people will rebel against your rule in an instant.

will the real card czar please stand up?

Haruhi Japan wrote:You try and take Tibet and you die. Not to mention how unrealistic and cursed that is. The people will rebel against your rule in an instant.

Yeah, Umm, Well, I have my Doubts that I would Die. Especially if I got Myself some Friends in High Places.

Haruhi Japan wrote:You try and take Tibet and you die. Not to mention how unrealistic and cursed that is. The people will rebel against your rule in an instant.

Yeah. The Tibetan Government gave China a real run for their money when they oppressed their religion in the 80s. China still won, but not without a few losses.

Sorianora wrote:Later this afternoon? Iím about to go out with some friends

Friends? Outside world? What are you talking about? I couldn't do that anyhow because we just got another fricking lockdown in my province.

Briteannia wrote:will the real card czar please stand up?

*Sits down*

that's an eminem reference if you didn't get it

https://www.youtube.com/watch?v=eJO5HU_7_1w

barlyy sanders got refounded lmao

Arisyan wrote:Yeah. The Tibetan Government gave China a real run for their money when they oppressed their religion in the 80s. China still won, but not without a few losses.

Friends? Outside world? What are you talking about? I couldn't do that anyhow because we just got another fricking lockdown in my province.

Honestly, I think they Would Probably rather be Under my rule than Yours because they get a Few more Rights under me.

Saaarz wrote:barlyy sanders got refounded lmao

Correct. Gonna make a flag for this nation too.

Callista Dispatches wrote:Change that post we need cool first post lol

We Do Indeed. However I feel Like you are talking to a Ghost

The Dream of Kirby wrote:Ethicc

Ethicc turned to Fthicc.
Well, they did around 64 days ago.

Ethics Committee of the SCPF wrote:RIP

I actually made that, but I don't remember the password lol. Plus, I don't need another nation to manage tbh.

«12. . .1,6361,6371,6381,6391,6401,6411,642. . .2,0082,009»

Advertisement